سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار اخبار نادرست در فضای مجازی اقدامی منفی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتشار اخبار نادرست در فضای مجازی اقدام منفی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رضا رمضانی گیلانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اخبار نادرست منتشر شده در فضای مجازی موجب ایجاد سوژه در راستای اقدامات علیه نظام می‌شود و بازتاب منفی در جامعه به‌دنبال دارد.

وی افزود:اگرچه وجود فضاهای مجازی به جهت به روز کردن اطلاعات و انتقال پیام در سریع‌ترین زمان ممکن یک امر مثبت است اما گاهی در فضای مجازی نسبت‌هایی را به برخی از مسئولان و مدیران بدون در نظر گرفتن منبع معتبر می‌دهند و این اخبار نادرست به‌سرعت نه تنها در فضای استانی بلکه در فضای بین المللی گسترش می‌یابد و این یک زنگ خطر است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه توجه به منابع معتبر در پیگیری اخبار بسیار مهم است گفت:  گاهی اخبار نادرست منتشر شده در فضای مجازی موجب ایجاد سوژه‌ای در راستای اقدامات علیه نظام شده و تشویش اذهان عمومی می‌کند.

آیت الله رضا رمضانی با تاکید بر اینکه گاه اخبار نادرست منتشر شده در فضای مجازی یک‌ نوع سیاه‌نمایی، نگاهی منفی و ترس را در جامعه ایجاد می‌کند اظهار داشت: اگر افراد در انتشار این اخبار دقت و تحقیق کنند به‌درستی متوجه می‌شوند که تمامی این اقدامات برنامه‌ریزی شده و با اهدافی سازماندهی شده مدیریت می‌شود.

وی تصریح کرد: دارا بودن مستند اخبار در انتشار خبر بسیار حائز اهمیت است و باید به‌طور ویژه از سوی همگان به‌خصوص خوانندگان مطالب مد نظر قرار گیرد.

 

انتهای پیام/م.ع

انتشار اخبار نادرست در فضای مجازی تهدیدی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.