سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سوادآموزی فارس خبر داد؛

مشارکت ۸۰ درصدی فعالان حوزه سوادآموزی در آزمون مجازی آئین نامه آموزشی سوادآموزی

معاون سوادآموزی فارس گفت: بالغ بر ۸۰ در صد همکاران حوزه سواد آموزی در آزمون مجازی آئین نامه آموزشی و سنجش سوادآموزی شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ملک پور معاون سوادآموزی فارس، در شورای اداری سوادآموزی فارس برگزاری دوره‌های توجیهی و آموزشی و همچنین برگزاری مسابقات از دستور العمل‌های آموزشی و سنجش را یکی از راه‌های آشنایی بیشتر مربیان و معلمان با طرح ریشه کنی بی سوادی عنوان کرد و گفت: قصد داریم با برگزاری آزمون‌هایی از همکاران سوادآموزی و مسئولان سوادآموزی مجتمع ها، آن‌ها را با آئین نامه و قوانین سوادآموزی بیشتر آشنا کنیم.

وی کتاب آیین نامه آموزشی، سنجش و ارزشیابی دوره‌های سوادآموزی را یکی از منابع مهم و قابل دسترس دانست و گفت: برای همه همکاران شاغل در حوزه سوادآموزی، این آزمون به صورت مجازی و در قالب نمونه برگ هوشمند بین همکاران به مسابقه گذاشته شد.

ملک پور تاکید کرد: ۱۲۰ نفر از همکاران ما در ۳۰ دقیقه به ۲۰ سوال این مسابقه پاسخ دادند که نتایج تحلیل این آزمون از آشنا بودن همکاران با این دستورالعمل‌های آموزشی و سنجش حکایت دارد و امیدوارم در سال جدید فعالیت‌های دیگری را برنامه ریزی کنیم.

معاون سوادآموزی فارس تصریح کرد: برای همه همکاران شرکت کننده در آزمون، گواهی شرکت در آزمون صادر خواهد شد و بنا داریم با رایرنی‌هایی اگر مقدور باشد به عنوان دوره‌های آموزشی ثبت و ساعتی را به این موضوع اختصاص دهیم.

انتهای پیام/ن

برگزاری آزمون مجازی آئین نامه آموزشی سوادآموزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.