سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر جشنواره گردو و مبل و منبت تویسرکان:

جشنواره ملی در تویسرکان نیازمند امکانات و حمایت مالی است

دبیر جشنواره گردو، فرش دستباف و صنایع مبل و منبت تویسرکان گفت: حامیان مالی جشنواره پشتیبانی‌های مورد نیاز برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره را انجام ندادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود عزیزی دبیر جشنواره گردو، فرش دستباف و صنایع مبل و منبت تویسرکان با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم جشنواره‌ای در سطح ملی برگزار کنیم باید هزینه‌ها و برنامه‌های لازم برای آن را در سطح ملی در نظر بگیریم گفت: باید جاذبه‌های گردشگری شهرستان تویسرکان را به صورت ویژه و پررنگ‌تر به گردشگران و مخاطبان جشنواره معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا قرار بود نمایشگاه جانبی این جشنواره از 60 تا 70 غرفه برخوردار باشد، تصریح کرد: با توجه به محدودیت فضا و امکانات مالی در نهایت50 غرفه برای نمایشگاه در نظر گرفته شد که 11 غرفه به بخش صنعت و معدن، 16 غرفه به حوزه میراث فرهنگی و 18 غرفه به بخش کشاورزی و چند غرفه نیز به بخش‌های جنبی دیگر اختصاص یافت.

دبیر جشنواره گردو، فرش دستباف و صنایع مبل و منبت تویسرکان عزیزی افزود: تعداد عوامل اجرایی برگزار کننده این جشنواره نیز کافی نبود و به رغم تاکیدهای متعدد برخی دستگاه های اجرایی مرتبط با جشنواره آنگونه که انتظار می رفت به برگزاری بهتر این جشنواره کمک نکردند.

وی با تاکید بر اینکه به علارغم کم و کاستی‌هایی که وجود داشت، جشنواره گردو، فرش دستباف و صنایع مبل و منبت تویسرکان که برای اولین بار به این صورت برگزار می‌شد، قابل قبول و خوب ارزیابی می‌شود گفت: اکنون انبوهی از ایده‌ها و تجربه‌های مختلفی در دست داریم که می توانیم برای برگزاری هر چه بهتر و اثر گذارتر جشنواره های بعدی از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/ص.ف

جشنواره های ملی نیاز به سرمایه گذاری دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.