سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون استاندار اصفهان

شهردار جدید نطنز معرفی شد

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از خدمات سید محسن تجویدی تقدیر و علی پیراینده به‌عنوان شهردار جدید نطنز معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شامگاه چهارشنبه از خدمات سید محسن تجویدی تقدیر و علی پیراینده به‌عنوان شهردار جدید نطنز معرفی شد.

عباس کوچه فاره، رئیس سابق شورای شهر نطنز در این مراسم اظهار کرد: در 4 سال گذشته و با اعتماد اعضای شورا به شهردار، ایشان توانست به‌خوبی پاسخ اعتماد اعضا شورا را بدهد و خدمات شایانی را در شهر نطنز انجام دهد.

وی افزود: شهر نطنز شهر اولیاءالله با مردمانی با فرهنگ و با قدمت تاریخی کهن است که روزبه‌روز در حال رشد و تعالی است و این مسیر طی نمی‌شد مگر با همت و تلاش مسؤولین و علی‌الخصوص شهردار نطنز که در مدت 4 سال پروژه‌های عمرانی و فرهنگی را اجرا کرد.

در ادامه، رئیس فعلی شورای شهر اظهار کرد: شهر نطنز به لحاظ تاریخی و میراث فرهنگی از شهرهای برجسته کشور به‌شمار می‌رود و امیدواریم در این 4 سال با تلاش شهردار جدید بتوانیم شاهد رشد همه‌جانبه شهری باشیم.

محمد آقا مرادی افزود: یکی از اهداف شورای دوره پنجم نطنز ایجاد درآمد پایدار و هدف‌دار در شهر نطنز است که با ایجاد این درآمد می‌توانیم اتکای شهرداری را به بودجه‌های دولتی و سایر بودجه‌ها کاهش داده و زمینه درآمد شهری را فراهم کنیم.

رئیس شورای شهر نطنز خاطرنشان کرد: امروز در شهر نطنز با مشکل آب روبرو هستیم و امیدواریم با همت و مساعدت مسؤولین کشور و استان شاهد حل مشکل آب در نطنز باشیم.

آقامردای در پایان بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات نطنز نبود اماکن اقامتی کافی و مناسب در شهرستان نطنز است که امیدواریم این معضل هم حل شود.

 

انتهای پیام/م

 

شهر نطنز شهر اولیاءالله با مردمانی با فرهنگ و با قدمت تاریخی کهن است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.