سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان،

درخشش کرمان در جشنواره تولیدات استانها

مدیرکل صدا وسیما کرمان از درخشش کرمان در جشنواره تولیدات مراکز استان ها خبرداد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان احمدعلیرمضانی به درخشش مرکز کرمان در بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استان ها اشاره کرد و گفت: تدوین گزارش قلعه گنح الگوی اقتصاد مقاومتی و بخش گزارش حوزه دفاع مقدس باعنوان حاج قاسم سردار دلها در این جشنواره بعنوان برنامه های برتر کشوری معرفی شدند.

علیرمضانی ضمن تبیین نقش تاثیرگذار صدا و سیما در معرفی جاذبه ها، ظرفیت ها و اقدامات توسعه ای استان کرمان، افزود: در این راستا برنامه شب های فیروزه ای به مدت ده شب با حضور هنرمندان به نام کشور در باغ فتح آباد و همچنین برنامه شب های پر ستاره به مدت سه شب در خانه حاج آقای علی رفسنجان برگزار گردید.
وی با اشاره به تاثیر این برنامه ها از شبکه های سراسری در افزایش حجم گردشگران خارج از استان، یادآورشد: رسانه توانمندی های ارزشمندی دارد که با شناخت این توانمندی ها از سوی مسئولان می توان از ظرفیت رسانه برای توسعه استان استفاده کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان از راه اندازی معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: این معاونت در راستای اهمیت فضای مجازی و تحولات این عرصه در دنیای امروز و ضریب نفوذ این موضوع در سطح جهانی در صدا و سیمای مرکز کرمان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه خانواده رادیو کرمان دو جایزه برتر کشوری را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: گوینده و تهیه کننده برنامه "کسی خانه هست؟" نیز در بخش تولیدات رادیویی مرکز کرمان به عنوان گوینده برتر و بهترین تهیه کننده برنامه سراسری شبهای ایران را کسب کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان ابقای رزم حسینی استاندار کرمان را یکی از اقدامات عاقلانه دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: ابقای رزم حسینی در استانداری کرمان موجب می شود که فعالیت های اقتصادی که به مثابه نهال تازه غرص شده می باشد، رشد کند و پروژه های نیمه تمام استان، تکمیل شوند.

انتهای پیام/ح

درخشش برنامه رادیو کرمان در تولیدات مراکز استانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.