جانشين انتظامی استان گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافت با تلاش و اقدامات گسترده خود موفق شدند بيش از300 كيلوگرم مواد مخدر را كشف كنند.

کشف بیش از 300 كيلو مواد در عمليات پليس كرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ ناصر فرشيد‌گفت: در راستای مبارزه با پديده شوم مواد مخدر، پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافت مطابق با هدف گذاری هاب خود موفق شد در دو عمليات جداگانه و ماهرانه پليسی بيش از 300 كيلوگرم مواد مخدر را كه قاچاقچيان قصد انتقال آن را از شهرستان های جنوبی به مرکز کشور داشتند كشف كند.

وی افزود: ماموران با انجام گشت زنی نامحسوس در محور روستای دره پهن به یک دستگاه خودرو 405 مشكوك و علیرغم اخطار ایست و علائم هشداردهنده راننده به ایست مامورین توجهی نکرده و به سمت شهرستان بافت متواری كه ماموران با رعايت قانون بكارگيری سلاح و شليك چند تیر هوایی و کشیدن گل میخ، موفق شدند خودرو را متوقف كنند.

سرهنگ فرشيد با بيان اينكه راننده خودرو پس از متوقف شدن خودرو با استفاده از پستی و بلندی منطقه از محل متواری شد اظهار کرد: در اين راستا يك خودرو توقيف ،287 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و تلاش برای دستگيری متهم متواری ادامه دارد.

وی گفت: در عملیات دیگری دراجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان عمده مواد مخدر در شهرستان بافت، ماموران پس از کسب خبری مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدر توسط احدی از شهروندان مطلع و با هماهنگی مقامات قضایی اقدام به بازرسی منزل وی می کنند که موفق به کشف 13کیلو و 515 گرم تریاک می شوند.

وی ادامه داد:متهم پس از تشكيل پرونده به همراه مواد كشف شده جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضايی شد.

جانشين انتظامی استان درپايان تاكيد كرد: مبارزه قاطعانه و بی امان با سودا گران مرگ همچنان ادامه دارد و به هيچ عنوان اجازه جولان به مخلان نظم و امنيت را نخواهيم داد.

انتهای پیام/ح

دوعملیات مبارزه با مواد مخدر در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار