سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایستگاه مسافربری خط سمنان - مهدیشهر انتقال می یابد

ایستگاه مسافربری خط سمنان ، مهدیشهر و شهمیرزاد از میدان معلم به پارکینگ هلال احمر انتقال می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان در پنجمین جلسه شورای ترافیک شهرستان سمنان با اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص ساماندهی تاکسی های برون شهری مسیر سمنان،مهدیشهر و شهمیرزاد در میدان معلم ،از انتقال ایستگاه مسافربری این خط از میدان معلم به پارکینگ هلال احمر از روز شنبه مورخ 25 شهریور خبر داد و گفت : کلیه مراحل جابجایی مسافران از مبدا به مقصد و بالعکس مقصد به مبدا در محل ایستگاه انجام خواهد شد.


وی با اشاره به لزوم دریافت صورت وضعیت تاکسی های برون شهری نیز افزود شرکت های متقاضیان جهت فعالیت می توانند با مراجعه به پایانه و حمل نقل به عنوان دستگاه متولی جهت انجام مراحل بعدی اقدام نمایند.


فرماندار شهرستان سمنان نیز در خصوص پیگیری تقاطع غیرهمسطح مؤمن‌آباد از بازگشایی مسیر جدید ورودی به شهر سمنان از میدان قومس خبر داد و بیان داشت : تا قبل از پایان شهریور ماه بهره برداری کامل مسیر ورودی شهر سمنان با تعامل و مشارکت دستگاههای متولی صورت خواهد گرفت.


گفتنی است ، ایمن‌سازی مسیر تردد دانش‌آموزان در سطح شهر/ انتقال ایستگاه مسافربری خط سمنان ،مهدیشهر و شهمیرزاد به پارکینگ هلال احمر / ایمن سازی معابر شهری و مسیر تردد دانش آموزان / برخورد با فعالیت تاکسی های غیر مجاز و غیره از جمله مصوبات جلسه شورای ترافیک شهرستان سمنان بود.


انتهای پیام / ه


ساماندهی تاکسی های برون شهری مسیر سمنان ، مهدیشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.