سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت راه اندازی شبکه امدادگری

راه اندازی شبکه امدادگری در مازندران ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در اولین نشست مشورتی تاسیس و راه اندازی شبکه امدادگران هلال احمر استان گفت: امدادگران مهمترین سرمایه هلال احمر هستند و برای صیانت از این سرمایه های ارزشمند و توسعه و ترویج فرهنگ امدادگری ضروری است شبکه امدادگری راه اندازی شود.

 وی افزود:یکی از ضرورتهای سازمانهای اجتماعی همانند جمعیت هلال احمر حفظ پویایی و نشاط است زیرا در غیر این صورت با رکود و ریزش مواجه خواهند شد.

 اکبری گفت:هم اکنون ۴ هزار امدادگر و نجاتگر درجه بندی شده عضو جمعیت هلال احمر مازندران هستند و این ظرفیت بزرگ درصورت وجود برنامه ای مدون و جذب افراد جدید می تواند به چندین برابر ظرفیت کنونی ارتقا یابد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به ضرورت راه اندازی مرکز کنترل و پایش امدادگران با هدف حفظ ارتباط مستمر با آحاد امدادگران و جلوگیری از ریزش و کمک به رویش های جدید گفت: طیف گسترده ای از مفاهیم و انگاره ها وجود دارد که در صورت وجود شبکه ای کارآمد می تواند در بستر جامعه به منصه ظهور برسد و موجب تحولات مثبت بسیار ارزشمندی شود.

 انتهای پیام/ م

راه اندازی شبکه امدادگری هلال احمر مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.