سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی بخش " آی سی یو ۲" بیمارستان علامه کرمی چشم انتظار اعتبار

بخش " آی سی یو ۲" این بیمارستان خیریه علامه کرمی اهواز برای راه اندازی نیازمند اعتبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدحسین ملائی‌‌زمانی، رئیس بیمارستان خیریه علامه کرمی اهواز امروز در بازدید میدانی از این بیمارستان با بیان اینکه "آی سی یو" و" سی سی یو" بخش‌هایی هستند که معمولا کمبود تخت در آن ها کشوری است، بیان کرد: در حال حاضر 20 تخت در بخش " سی سی یو" بیمارستان علامه کرمی اهواز فعال هستند.
وی با اشاره به اینکه بخش " آی سی یو" بیمارستان علامه کرمی اهواز 11 تخت دارد، اظهار داشت: بخش " آی سی یو 2" با اعتبار 3 میلیارد تومان و با ظرفیت 15 تخت در حال آماده‌سازی است که 1.5 میلیارد تومان از این اعتبار را استانداری خوزستان قول مساعدت دادند اما تاکنون اعتباری به ما ابلاغ نشد و در انتظار ابلاغ این اعتبار هستیم.
ملائی‌‌زمانی اذعان کرد: 1.5 میلیارد تومان دیگر کل اعتبار احداث بخش " آی سی یو 2" را کمیته امداد کشور تقبل کرده که تاکنون یک میلیارد تومان ابلاغ کردند، اگر اعتبارات مورد نیاز به صورت کامل از سوی استانداری استان و کمیته امداد کشور ابلاغ شود این بخش تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس بیمارستان علامه کرمی اهواز با بیان اینکه یکی از معضلات استان و بیماران خاص" دیالیزی" کمبود تخت دیالیز است، گفت: اکنون در بیمارستان خیریه علامه کرمی اهواز 10 تخت دیالیز فعال داریم و این بیمارستان جز معدود بیمارستان‌هایی است که دارای تخت دیالیزی می باشد.
وی تصریح کرد: " ان آی سی یو" بخش ویژه نوزدان با ظرفیت 33 تخت پس از بیمارستان امام خمینی(ره)، بزرگ ترین" ان آی سی یو" خوزستان در بیمارستان خیریه علامه کرمی وجود دارد. به دلیل وجود پزشک فوق تخصص نوزادان مقیم در بخش موجب شده که نوزادان استان‌های همجوار نیز به این بخش ارجاع داده ‌شوند.
این مقام مسئول اذعان داشت: بخش نورولوژی بیمارستان خیریه علامه کرمی دارای 36 تخت است که بیش از 80 درصد تخت‌ها پر هستند.
انتهای پیام/گ

آی سی یو بیمارستان علامه کرمی نیازمند اعتبار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.