سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی در اردبیل

مرحله استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در مراسم افتتاحیه این جشنواره به برگزاری این رقابت در سطح منطقه‌ای و در چهار مرکز اردبیل، پارس‌آباد، خلخال و مشگین شهر اشاره کرد.

وی با اشاره به روایت ۱۰۳ داستان در مرحله منطقه‌ای افزود: از این تعداد ۲۷ قصه به مرحله استانی راه یافته و منتخبان این دوره نیز به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اشاره به برگزاری این جشنواره در سه بخش اعضای کانون، مربیان و آزاد که شامل والدین هستند، اضافه کرد: جشنواره قصه‌گویی فرصتی برای طرح دغدغه‌های کودکان و مربیان به عموم مردم است.

جمادیه با تأکید به ضرورت استفاده بهینه از امکانات موجود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ادامه داد: از جمله اینکه از توانمندی کودکان و مربیان در داستان‌نویسی و قصه‌گویی برای طرح دغدغه‌ها استفاده می‌شود.

به گفته وی کودکان اردبیلی استعدادهای قابل‌توجهی در امر داستان‌نویسی و قصه‌گویی دارند و در سال‌های اخیر نیز تعدادی به جشنواره‌های کشوری راه یافته‌اند.

 

انتهای پیام/ح

راهیابی 27 قصه به مرحله استانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.