سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام 99 درصدی دانش آموزان بهاری در مدارس

مدیر آموزش و پرورش بهار از ثبت نام 99 درصدی دانش آموزان این شهرستان در مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعیدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان گفت: با توجه به این که در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم، باید مهر ماه مطلوب و بانشاطی را در شهرستان بهار داشته باشیم.

 سعیدی ادامه داد: شعار ما احترام به معلم، بهبود کیفیت آموزش و تکریم اولیا و ارباب رجوع است که در عین کوتاهی عبارات مستلزم تلاش و پیگیری و مدیریت جامع است که امید است با همراهی و همدلی تمامی مجموعه بتوان اهداف ترسیم شده را با اتکال به خدا و بهره مندی از نیروهای خدوم و ارزشمند به نتیجه رساند.

  وی گفت: با تلاش کلیه عوامل در 3 سال گذشته در پروژه مهر رتبه عالی را کسب کرده ایم که باید با تلاش گسترده امسال نیز رتبه برتر استان را کسب نماییم.

یوسف سعیدی تصریح کرد: ثبت نام 99 درصد دانش آموزان شهرستان بهار انجام شده و در بحث سازماندهی نیروی انسانی نیز در دوره اول و دوم انجام شده است.

  وی خاطرنشان کرد: امسال 490 نفر از دانشگاه فرهنگیان ورودی خواهیم داشت و 19 نفر نیز از سایر مناطق ورودی شهرستان بهار خواهد بود که در بحث نیروی انسانی هم تا اول مهر کلاس بدون معلم نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ ش

ثبت نام 99 درصدی دانش آموزان بهاری در مدارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.