سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات آموزش و پرورش باغملک در آستانه بازگشایی مدارس

با حضور جمعی از مسئولان اقدامات آموزش و پرورش باغملک در آستانه بازگشایی مدارس تشریح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کردی، مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت:با پیگیری نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، ماتنها منطقه ای هستیم در خوزستان که پروژه های نیمه تمام خود را تکمیل کردیم.

نظری،رییس دفتر نماینده باغملک در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:مجموعه فعالیت های آموزش و پرورش شهرستان بسیار مطلوب بوده و همکاری و تعامل جناب کردی با نماینده شهرستان پیوسته صورت میگیرد و تلاش های آموزش و پرورش ستودنی است.

غلامی، مسئول بهزیستی باغملک افزود:باهمکاری آموزش و پرورش ثبت نام پیش دبستانی صورت خواهد گرفت و امسال برای  ۹۲۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد اعتبارات خوبی در نظر گرفتیم که به عنوان کمک هزینه تحصیلی به مددجویان در نیمه دوم مهرماه پرداخت خواهد شد.

وی بیان داشت:۱۶ دانش آموز ترک تحصیلی شناسایی شده و با همکاری مددجویان مبلغ۵۰۰هزارتومان کمک هزینه تحصیلی دریافت کرده و به چرخه آموزش باز گشتند.

علیزاده، سرپرست شهرداری قلعه تل گفت:شستشوی مدارس و جداول و خط کشی خیابان ها و نصب بنر از جمله وظایف شهرداری است که به عنوان وظیفه انجام خواهیم داد و ۵درصد عوارض شهرداری سالانه واریز می شود.

احمدی، فرمانده سپاه باغملک بیان داشت: ما هرچه هستیم برآمده از آموزش و پرورش هستیم و از همه دوستان تقاضا دارم که به یاری آموزش و پرورش بیایم که فوایدش به همه برخواهد گشت و از زحمات برادر جانباز جناب کردی تشکر می کنیم به ویژه در جذب کمک های مردمی و خیرین بسیار تلاش صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

برنامه های آموزش وپرورش پیش از باز گشایی مدارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.