سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرانوند: وزنه برداران شرایط خوبی در اردوی سطح دریا دارند

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: وزنه برداران در اردوی سطح دریا شرایط خوبی دارند و چهارشنبه هفته جاری رکوردگیری انجام می دهند.

محسن بیرانوند در گفت و گو با خبرنگارگروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛، درباره برگزاری اردوی سطح دریا تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: حدود 2 هفته از این اردو گذشته است. وزنه برداران در مازندران شرایط خوبی دارند و امیدوارم در رکوردگیری ای که چهارشنبه هفته جاری(22شهریور) برگزار می شود بتوانند وزنه های خوبی بزنند.

او درمورد وضعیت آمادگی سعید علی حسینی پس از بازگشت به اردوی تیم ملی وزنه برداری گفت: او در روزهای ابتدایی حضور در تمرینات تا حدی از ناحیه کمر درد داشت و به همین دلیل نمی توانیم فشار زیادی به علی حسینی برویم. در این وضعیت مجبوریم آرام آرام سعید را به آمادگی برسانیم.

بیرانوند درباره نفرات اعزامی به مسابقات داخل سالن آسیا و شانس مدال آوری آن ها تصریح کرد: تمام وزنه بردارانی که به ترکمنستان اعزام می شوند، برای کسب مدال شانس خوبی دارند اما نام آن ها و همچنین مربیانی که قرار است به این کشور بروند، امروز(یک شنبه) از سوی فدراسیون وزنه برداری اعلام می شود. البته تا زمان آغاز مسابقات جهانی دیگر هیچ وزنه برداری از فهرست اردونشینان خط نمی خورد و حتی پس از اعزام برخی ملی پوشان به مسابقات داخل سالن، سایر نفرات در اردوی تهران زیرنظر اصغر ابراهیمی تمرین می کنند.

او درمورد محرومیت 9 کشور از حضور در مسابقات جهانی وزنه برداری گفت: این موضوع برای ملی پوشان و کادرفنی تیم ملی وزنه برداری ایران اهمیت خاصی ندارد. امیدوارم مشکلات این کشورها حل شود چراکه بد هیچ کسی را نمی خواهم. در صورت محروم شدن 9 کشور از حضور در مسابقات جهانی ضربه بزرگی به وزنه برداری وارد می شود. اگر بخواهیم کوتاه بین باشیم می گوییم این محرومیت به سود ایران است اما با چنین اتفاقی احتمال کنار گذاشته شدن وزنه برداری از جمع رشته های المپیکی افزایش می یابد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران درباره احتمال حذف دسته 94 کیلوگرم از اوزان المپیکی و تاثیر این موضوع در عملکرد سهراب مرادی اظهار داشت: تا آنجاییکه اطلاع دارم شاید کل اوزان وزنه برداری تغییر کند و باید دید کنگره فدراسیون جهانی دراین مورد چه تصمیمی می گیرد؟ درباره وضعیت سهراب هم پس از قطعی شدن حذف دسته 94 کیلوگرم برنامه ریزی می کنیم.

بیرانوند درباره برنامه آماده سازی ملی پوشان وزنه برداری پس از اتمام اردوی سطح دریا گفت: برنامه اصلی ما برگزاری اردو در تهران است اما احتمال دارد اردویی هم در یکی از شهرستان ها برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند درباره وضعیت تیم ملی وزنه برداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.