سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی دنتیوم در کشور

رئیس دانشکده دندانپزشکی لرستان به عنوان مدیر پانل

در پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی دنتیوم در هتل المپیک تهران رئیس دانشکده دندانپزشکی لرستان به عنوان مدیر پانل تخصصی ایمپلنت و پریو حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی دنتیوم که۲ روزه با حضور سخنرانان کارآمد و متخصصین توانمند پروتز، جراحی، ایمپلنت و با تمام جوانب در ارتباط با اوردنچر برای تکنیک‌های دیجیتال رادیوگرافی، انواع مختلف ایمپلنت‌ها و تأثیر آن‌ها بر نتیجه جراحی، چگونگی افزایش ثبات ایمپلنت و درمان پریو و... بحث و بررسی شد.

در این سمپوزیوم دکتر ناهید دریکوند به عنوان مدیر پانل تخصصی پریو به همراه دکتر کریمی و دکتر مظاهری مدیر پانل تخصصی جراحی فک و صورت در گروه ۴ حضور داشتند.

گفتنی است دکتر ناهید دریکوند در این پانل نظرات و دیدگاه‌های خود را در مورد پریو و اهمیت آن در حفظ و ارتقای کیفیت زندگی، درمان پریو و بهتر شدن درمان‌های ایمپلنت و... بیان نمودند.

لازم به ذکر است برگزارکنندگان این سمپوزیوم طی نامه‌ای خطاب به دکتر دریکوند عنوان داشتند: بدون تردید حضور جنابعالی باعث ارتقاء کیفی سمپوزیوم و بهره‌مندی هرچه بیشتر همکاران از مطالب علمی و همچنین دلگرمی برگزارکنندگان می‌گردد.

این پانل نیز با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و شاهد رضایت شرکت‌کنندگان بود.

در پایان پانل از مدیران پانل و سخنرانان با اهداء لوح تقدیر، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/ د

پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی دنتیوم در هتل المپیک تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.