سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

توزیع کارت سلامت یک شیوه جدید کلاهبرداری است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: توزیع کارت سلامت به ازای دریافت هزینه یک شیوه جدید کلاهبرداری است که باید مردم هشیار باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کیانوش جهانپور  اظهار داشت: چند وقتی است که افرادی تحت عنوان کارگزار یا نماینده بیمه یا وزارت بهداشت با بیمه شدگان و مستمری بگیران تماس و هزینه در ازای دریافت کارت سلامت و تداوم خدمات بیمه ای اقدام به دریافت پول می کنند.

وی بیان داشت: هیچ مجوزی برای هیچ کارگزاری و نمایندگی یا شرکتی برای ارائه کارت سلامت و عناوین مشابه آن از سوی وزارت بهداشت یا سازمان های بیمه گر حوزه سلامت صادر نگردیده است و هرگونه تماس تلفنی در این رابطه صرفا جهت کلاهبرداری است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: چنانچه شهروندان و بیمه شدگان با تماس تلفنی برخورد کردند که فردی خود را نماینده و کارگزار سازمان های بیمه گر یا شرکت های بیمه و .. معرفی و مشخصات آنها را اعلام می کند تا ترغیب به پرداخت هزینه در ازای ارایه کارت سلامت و بعضا تعویض دفترچه با کارت سلامت و یا فروش بن کارت یا عناوین مشابه جهت تداوم بیمه سلامت شوند، اطمینان داشته باشند این تماس ها از سوی افراد کلاهبردار است.

وی بیان داشت: هیچ تماس تلفنی برای ارائه کارت سلامت با بیمه شدگان و یا شهروندان بابت صدور کارت سلامت از سوی هیچ مرجع قانونی صورت نگرفته است.

جهانپور اظهار داشت: بنابراین بار دیگر به کلیه شهروندان و بیمه شدگان توصیه می شود که اخبار سلامت و بیمه سلامت را صرفا از طریق سایت های رسمی سازمانهای بیمه گر و وزارت بهداشت و منابع موثق مانند خبرگزاری های رسمی، روزنامه های کثیرالانتشار و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پیگیری کنند و به هیچ‌وجه به تماس‌های تلفنی افراد ناشناس اعتماد نکنند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.