فرمانده انتظامی شهرستان كاشان از شناسايی و دستگيری فردی كه مبلغ 140 ميليون ريال به صورت اينترنتی و غير مجاز از حساب بانكی يكی از شهروندان برداشت كرده بود خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علي پوركاوه گفت : درپي شكايت يكي ازشهروندان مبني براينكه فرد يا افراد ناشناسي اقدام به برداشت مبلغ 140 ميليون ريال به صورت اينترنتي و غيرمجاز از حساب او كرده اند بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس فتاي شهرستان كاشان قرار گرفت .

وي افزود: ماموران با انجام يكسري كارهاي تخصصي موفق شدند عامل برداشت از حساب را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير كنند.

اين مقام انتظامي بيان داشت : فرد دستگير شده در بازجوئي هاي پليس به سرقت مبلغ 140 ميليون ريال اعتراف و انگيزه خود را كسب سود اعلام كرد

فرمانده انتظامي شهرستان كاشان در پايان با اشاره به تحويل متهم به مراجع قضائي خاطر نشان كرد : يكي از بيشترين جرايم در حوزه فضاي سايبر برداشت هاي غيرمجاز از حساب هاي بانكي افراد مي باشد كه لازم است شهروندان به اين موضوع حساس باشند و به پيامك هاي كلاهبرداري همچون " شما برنده سفر به كربلاي معلي شده ايد و جهت دريافت هديه خود بايستي با ما تماس بگيريد " توجهي نكنيد و به هيچ وجه پاي دستگاه خودپرداز نرويد .

سرهنگ پوركاوه در پايان به شهروندان توصيه كرد :كارت و يا اطلاعات بانكي خود را به راحتي در اختيار ديگران قرار ندهيد و الزاما نسبت به فعال سازي پيامک حساب بانکي خود اقدام كنيد كه در اين صورت هرگونه تراکنش حساب بصورت پيامک به مالک اعلام مي شود که در صورت غيرمجاز بودن هر گونه فعاليت فرد مي تواند پيگيري هاي لازم را بعمل آورد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.