سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نسبت به سال قبل رقم خورد؛

رشد ۷۷ درصدی شاخص‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از رشد ۷۷ درصدی شاخص‌های عمومی و اختصاصی منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سهیل مهاجری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمارهایی که در شاخص‌های عمومی و اختصاصی مجموعه فعالیت‌های ما در سراسر استان وجود دارد نشان دهنده اهتمام جدی کارکنان نسبت به خدمت رسانی ملموس و مشهود به مردم عزیز استان است.

وی تصریح کرد: حضور ما در میان ۱۰ دستگاه برتر اجرایی استان در فرایند بررسی شاخص‌های ۸۲ دستگاه شرکت کننده در حقیقت نشان دهنده آغاز فصل جدیدی از کار و خدمت به مردم عزیز استان در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری است.

مهاجری ادامه داد: رشد کمی و کیفی اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های منابع طبیعی در هفته دولت سال جاری و سال گذشته مصداق عینی مناسبی از رشد شاخص‌های این دستگاه نسبت به مدت مشابه سنوات گذشته است.

وی یادآور شد: علی‌رغم سال‌های سخت کم‌اعتباری دستگاه‌های مختلف استان، منابع طبیعی در دو سال متوالی اخیر بزرگترین پروژه‌های آبخیزداری خود را در سطح استان عملیاتی کرد و اقدامات متعددی در بخش‌های مختلف فنی، حفاظتی و حقوقی برداشت.

هرساله همزمان با هفته دولت، در جشنواره‌ای با نام شهید رجایی دستگاه‌های برتر استان معرفی می‌شوند. در جشنواره شهید رجایی امسال، از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استانداری دستگاه‌ها در چند بخش رتبه‌بندی شدند، درحالی که سال‌های گذشته براساس ارزیابی عملکرد در بخش عمومی و اختصاصی یا تکریم ارباب رجوع این رتبه‌بندی صورت می‌گرفت.

در این جشنواره، از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به عنوان یکی از دو دستگاهی که در مقایسه با سال گذشته بیشترین ارتقای عملکرد را داشته است، تقدیر شد.

انتهای پیام /پ

رشد ۷۷ درصدی شاخص‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.