سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حامیان ایتام در نور آباد؛

کمک ۲ میلیاردی حامیان ایتام در نورآباد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نورآباد گفت: حامیان طرح اکرام ایتام در نورآباد ۲ میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال به فرزندان معنوی خود طی ۵ ماهه امسال کمک کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مرادکاکائیان مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نورآباد افزود: بیش از ۹۰۸ حامی با کمک‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیرنقدی، کفالت ۶۸۴ یتیم تحت حمایت کمیته امداد را در این شهرستان بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی حامیان به طور مستقیم به حساب ایتام تحت حمایت واریز می‌شود افزود: حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی، با تهیه سبد کالا، توزیع بسته‌های فرهنگی و رسیدگی به مشکلات درمانی، جهیزیه و مسکن ایتام، آنان را مورد حمایت خود قرار می‌دهند.

کاکائیان با اعلام اینکه تمامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد دارای حامی هستند گفت: همچنین حامیان طرح اکرام محسنین نیز بیش از ۱۱۳ میلیون ریال به فرزندان خانواده‌های تحت حمایت کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۶۳ حامی تکفل فرزندان مشمول طرح محسنین را در این شهرستان را برعهده دارند گفت: ۱۲۵ نفر از خانواده‌های تحت حمایت که سرپرست آنان به دلیل بیماری، از کار افتادگی و کهولت سن قادر به تامین مایحتاج زندگی نیست، در قالب طرح محسنین توسط حامیان حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/م

حامیان ایتام در نورآبادکمک ۲ میلیاردی کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.