سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان;

انعقاد تفاهم نامه با فعالان اقتصادی در استان سمنان

در یک سال و نیم گذشته بیش از هفتاد هزار میلیارد ریال تفاهم‌نامه سرمایه گذاری در استان سمنان با فعالان اقتصادی منعقد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت : تفاهم نامه های اقتصادی و همایش های سرمایه گذاری فرصتی ارزشمند برای افزایش اشتغال در سمنان است.


وی افزود : در یک سال و نیم گذشته بیش از هفتاد هزار میلیارد ریال تفاهم‌نامه سرمایه گذاری در سمنان با فعالان اقتصادی منعقد شده است که با عملیاتی شدن 100 درصدی آن، بیش از هشتاد هزار شغل در این استان ایجاد می شود.


خلیلی خواه اضافه کرد: برای کاهش نرخ بیکاری در سمنان باید به بخش خصوصی اعتماد کرد و تا زمانی که به فعالان اقتصادی در کشور به معنی واقعی حمایت نشود نمی توان اشتغال پایدار در ایران اسلامی ایجاد کرد.


وی اضافه کرد: نرخ بیکاری کمتر از پنج درصد برای استان سمنان در چند سال آینده هدفگذاری شده است که امیدواریم با راهکارهای منسجم این طرح جامع عملیاتی شود.


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: باید برای افزایش توسعه اقتصادی در کشور ، منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی یک اصل باشد.


خلیلی خواه گفت : عملکرد بانک های عامل استان سمنان برای افزایش اشتغال و رونق کسب وکار با ارایه تسهیلات رونق تولید بسیار چشمگیر بود و برای امسال هم این برنامه راهبردی برای کاهش نرخ بیکاری در سمنان اجرایی می شود.


انتهای پیام / ه


 آمادگی کشورهای خارجی برای شرکت در همایش سرمایه‌گذاری در سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.