سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضورجانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ؛

اولین همایش استانی ارتقا قدرت نرم ارتش جمهوری اسلامی ایران در زاهدان

اولین همایش استانی ارتقا قدرت نرم ارتش جمهوری اسلامی ( نزاجا) در مقابله با عملیات روانی و تهدیدات نرم استکبار جهانی امروز در زاهدان برگزار شد.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، باتوجه به ناکام ماندن دشمن در در طول 8 سال دفاع مقدس گفت: دشمن اکنون زیرساخت‌ها، تفکرات، ذهنیت و فرهنگ مردم هدف قرار داده تا به آرامی بتواند به خواسته‌هایش برسد.


امیر سرتیپ کیاسری گفت: این همایش با هدف شناخت ترفندهای دشمن، ایجاد هم‌افزایی و هماهنگی بین نیروهای مسلح دررابطه با ابزارهای قدرت نرم دشمن در سیستان وبلوچستان و راه‌های مقابله با آن برگزار شد.


وی افزود: با توجه به هم مرز بودن سیستان وبلوچستان با کشورهای پاکستان و افغانستان ووجود قومیت های مختلف شرایط خاصی برای مقابله با دشمن در این استان نیاز است.


کیاسری در ادامه گفت: برای مقابله با جنگ نرم در این منطقه راهکارهای لازم فراهم میشود تا نیروهای ما کمتر اسیب ببینند و این نیازمند هماهنگی بین آحاد مختلف مردم و مسولین است.


گفتنی است: در حاشیه این همایش نمایشگاهی از عملیات روانی و جنگ نرم، ابتکارات و خلاقیت های تیپ 88 زرهی ارتش سیستان وبلوچستان برپاشده بود.

انتهای پیام/گ

همایش جنگ نرم در زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.