مدیر کل اخبار استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت:خبرنگاران در شرایط کنونی باید با چشمانی باز و آگاهانه و داشتن برنامه وارد عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،علوی مدیر کل اخبار استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در آیین تجلیل از خبرنگاران سیستان و بلوچستان در زاهدان گفت: اگر خبرنگاران بدون داشتن برنامه قدم در این عرصه بردارند به یقین به اهداف مورد نظر نخواهند رسید زیرا دشمنان نظام جمهوری اسلامی به ویژه ماشین های جنگ نرم آنان برای ما برنامه تدوین کرده اند.

علوی  با بیان اینکه خبرنگاران باید آگاهانه و با برنامه در مسیر خدمت به نظام گام بردارند تا به مقصود نهایی برسند افزود: رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی تاکیدات فراوانی داشته اند که خبرنگاران می توانند با برنامه در این مسیر مهم گام بردارند.

وی ادامه داد: رسانه های بیگانه به دنبال ترسیم چهره غیر واقعی از ایران اسلامی هستند که در این مسیر رسانه های داخلی وظیفه دارند در مقابل ماشین تبلیغات غرب از سوژه های اجتماعی و فرهنگی که می تواند امید آفرین باشد غفلت نکنند.

مدیر کل اخبار استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: پرداختن به این موضوعات به معنی فراموش کردن مطالبات مردمی نیست بلکه باید خواسته های مردمی در قالب نقد اساسی مورد توجه قرار گیرد زیرا یکی از وظایف اصلی اصحاب رسانه گام برداشتن در این مسیر است.

وی از خبرنگاران سیستان و بلوچستان برای فعالیت بسیار ارزشمندشان در سطح استانی و ملی تقدیر کرد و گفت: اصحاب رسانه این دیار با تعهد، عشق و علاقه خدمت به مردم اخبار و گزارش های فاخری را تهیه می کنند.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خبرنگار به ویژه شهیدان صارمی و ضامن خبرنگاران فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی و شهیدان ذوالفقاری و نیکپور از خبرنگاران استان بیان کرد: خبرنگاران در هدایت افکار عمومی و شکل دهی رویدادهای مختلف نقش مهم و اساسی بر عهده دارند.

انتهای پیام/ع

تجلیل از خبرنگاران سیستان وبلوچستان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار