سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس خبر داد؛

برگزاری جشنواره تعاونی در فارس

دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان فارس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعیدرضا عابد معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در دوازدهمین جشنواره تعاونی‌ های برتر فارس با اشاره به کسب رتبه برتر اداره کل تعاون فارس در کشور و تقدیر از ۱۸ تعاونی برتر در استان گفت: یکی از عوامل  موفقیت این جشنواره را  تهیه و ارائه و تصویب طرح‌های جامع نظارت و شبکه تعاون  است.

وی با بیان اینکه طرح‌های یاد شده به تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسیده و آماده اجرا است، بیان کرد: با همکاری دستگاه‌های قضایی پارسال شاهد کاهش تعداد پرونده‌های مربوط به تعاونی‌ها در فارس بودیم.


عابد تصریح کرد: فعال شدن تعاونی‌های روستایی، افزایش تعداد تعاونی‌های فعال و تاثیرگذاری فعالیت‌های تعاونی در اقتصاد استان، از عوامل کسب موفقیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در کشور محسوب می‌شود، که در بخش تعاونی‌های روستایی ۱۷۳ تعاونی در فارس فعالیت دارند.


وی ادامه داد: تعاونی‌های فارس ۶۵۰ نفر عضو دارد، که تاکنون ۲۶۳ هزار فرصت شغلی در این استان ایجاد شده است.


معاون امور تعاون استان فارس تصریح کرد: با تمام فعالیت‌ها و موفقیت‌های کسب شده، تنها ۷ درصد اقتصاد کشور به بخش تعاون اختصاص دارد در حالی که باید تا پایان سند چشم‌انداز ۲۰ ساله و در سال ۱۴۰۴ باید ۲۵ درصد از کل اقتصاد کشور به این بخش اختصاص یابد.
انتهای پیام/ت


برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.