سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک 620 میلیون ریالی به بیماران سخت‌ درمان در همدان

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از کمک 620 میلیون ریالی به بیماران سخت‌ درمان در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شاکری‌صفت، مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به برگزاری مراسم یکصد و بیستمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: در این جلسه 15 پرونده جدید بیماران سخت‌درمان نیازمند مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه 9 پرونده متعلق به بیماران مبتلا به سرطان و 6 پرونده از سایر بیماران مورد بررسی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در این جلسه تصمیم بر این گرفته شد 100 میلیون ریال مساعدت بلاعوض به بیماران صورت گیرد.

 مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به تخصیص وام قرض‌الحسنه 310 میلیون ریالی برای بیماران سخت‌درمان در این جلسه،گفت: 210 میلیون ریال از سایر مراکز برای آنها تخفیف گرفته شده است.

  وی با بیان اینکه 6 بیمار جزو طرح سخاوت قرار گرفت، افزود: پنج بیمار نیز جزو طرح طعم مهربانی قرار گرفتند.

 شاکری‌صفت با اشاره به اینکه 620 میلیون ریال در این جلسه مساعدت شد اظهار داشت: خانواده بیماران سخت‌درمان نیازمند برای تهیه لوازم تحصیلی دانش‌آموزان خود در آستانه بازگشایی مدارس با مشکلاتی مواجه هستند و نگاهشان به دستان باسخاوت کریمان دوخته شده که امیدوارم در این زمینه نیز کمک‌هایی را با یاری خیرین داشته باشیم.

وی گفت: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب بانک ملی 0109546224004 و یا شماره کارت 6037991199528096 مجمع واریز کنند تا به دست نیازمندان برسد.

انتهای پیام/ ش

کمک 620 میلیون ریالی به بیماران سخت‌ درمان در همدان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.