سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع 6 هزار بسته مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند ملایری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: 6 هزار بسته مهر تحصیلی در آستانه سال تحصیلی جدید بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام عباسی ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در همایش مهر تحصیلی در دانشکده علوم قرآنی شهر ملایر گفت: چهار میلیارد ریال اعتبار برای تهیه این تعداد بسته مهر تحصیلی از محل اجرای نیت واقف خیراندیش شادوران سیف الدوله هزینه و بین دانش آموزان و دانشجویان مستعد توزیع شد.

وی ارزش هر بسته مهر تحصیلی را مبلغ یک میلیون ریال عنوان کرد و افزود: ملایر در تهیه بسته های مهر تحصیلی در کشور و استان پیشتاز است و امسال پنجمین سال اجرای این طرح است.

 عباسی در ادامه گفت: طبق هماهنگی با نهادهایی همچون آموزش و پرورش، کمیته امداد، بهزیستی و نهادهای حمایتی، دانش آموزان نیازمند در مقاطع مختلف تحصیلی شناسایی و بسته های مهر تحصیلی بین آنها توزیع شد.

وی بیان کرد: درمان و آموزش از نیت های مهم واقف بزرگ ملایری شادروان سیف الدوله است که در این راستا سالاانه حدود پنج میلیارد ریال در زمینه آموزش در این شهرستان هزینه می شود.

 وی با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در طول سال کمک هایی را در قالب آموزش به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب نیازمند ارایه می دهد، افزود: تاسیس مدرسه موقوفه از دیگر نیت های شادروان سیف الدوله است که به خوبی اجرای نیت شده است.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر بیان کرد: در حوزه درمان نیز علاوه بر خدمات ارایه شده، اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) از محل نیت واقف سیف الدوله در دست اجرا است.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز اظهار کرد: ملایر اولین شهر فرهنگی استان همدان و یکی از شهرستان های برتر کشور در زمینه وقف است که اقدامات خوبی تاکنون از محل اجرای نیت واقفان بزرگ ملایری انجام شده است.

 عبدالعظیم رضایی با بیان اینکه 63.5 درصد از اراضی این شهرستان وقفی است، افزود: باید از تمامی ظرفیت های وقف در حوزه های مختلف همچون اقتصادی، درمان، آموزش، فرهنگی و سلامت استفاده کنیم.

 وی تامین بسته های مهر تحصیلی و توزیع آن بین دانش آموزان نیازمند را اقدامی ارزنده از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و در راستای اجرای نیت واقف دانست و گفت: باید وظایف خود را در قبال نیازمندان و محرومان به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/ ش

توزیع 6 هزار بسته مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند ملایری

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.