کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اجرای طرح مهر تحصیلی در ملایر برای پنجمین سال خبر داد.

طرح مهر تحصیلی در ملایر اجرا مي‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام  احمدوند،کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به اجرای طرح مهر تحصیلی با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند اظهار کرد: این طرح برای پنجمین سال در شهرستان ملایر اجرا خواهد شد .

 وی از اجرای این طرح برای 5 هزار دانش‌آموز نیازمند خبر داد و با بیان اینکه قرار است 250 میلیون تومان برای این طرح هزینه شود، گفت: سال گذشته نیز 3 هزار و 500 بسته طرح مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد .

 کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر تصریح کرد: این طرح  در راستای نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف‌الدوله در ملایر اجرا می‌شود.

 وی اضافه کرد: در این طرح بسته‌های آموزشی و لوازم‌التحریر در قالب بسته مهر تحصیلی شامل کیف، قلم، دفتر و... از بهترین و با کیفیت‌ترین نوع متناسب با نیاز دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود .

 کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر بیان کرد: در این طرح دانش‌آموزان نیازمند با معرفی از سوی نهادهای کمیته امداد، بهزیستی و آموزش و پرورش  و... در ابتدای مهرماه بسته‌های مهر تحصیلی را دریافت خواهند کرد.

 وی در ادامه از ثبت اولین وقف قرآنی شهرستان ملایر خبر داد و افزود: این وقف توسط واقف خیراندیش نگار جعفری‌جوزانی انجام شد .

 احمدوند تصریح کرد: این واقف یک باب منزل مسکونی در محل روستای جوزان این شهرستان را به مساحت 500 متر مربع با هدف تربیت حافظان قرآن کریم وقف کرده است .

 وی ارزش موقوفه قرآنی ملایر را 300 میلیون تومان دانست و گفت: این وقف از نوع وقف‌های منفعتی است که از  محل عواید حاصل از آن برای تربیت حافظان کلام وحی، هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ ش

اجرای طرح مهر تحصیلی در ملایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.