سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث بیش از ۲۳۰۰ منزل مسکونی برای نیازمندان

فرمانده قرارگاه جنوب شرق گفت : طی یک سال اخیر بیش از ۲۳۰۰ منزل مسکونی جهت رفاه و آسایش نیازمندان در جنوب شرق احداث شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه جنوب شرق قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران با حضور در بخش جازموریان و محل پیش بینی شده جهت اسکان اهالی تعدادی از روستاهای این بخش ،بر اجرایی شدن هرچه سریعتر طرح تجمیع روستاها( امید و آبادی روستایی) تاکید کرد و گفت:قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه جهت کاستن از مشکلات معیشتی مردم و روستائیان آمادگی کامل را دارد و در همین راستا در استان سیستان و بلوچستان ،و در یک سال اخیر بیش از ۲۳۰۰ منزل مسکونی برای نیازمندان احداث نموده ایم.

در همین خصوص عطاناوکی فرماندار رودبارجنوب گفت:جهت عملیاتی شدن پروژه تجمیع روستاهای صعب العبور و غیرقابل توسعه،از تمام توان و ظرفیت ممکن خود استفاده خواهیم کرد .

فرماندار رودبارجنوب همچنین به ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از معضلات اجتماعی و اقتصادی احتمالی اشاره کرد و افزود:برای جلوگیری از چالش های احتمالی در آینده،آموزش روستاییان و سرمایه گذاری در حوزه دامداری و صنایع دستی را پیگیری خواهیم نمود.

لازم به یادآوری است پروژه تجمیع روستاهای پتکی، گاوچاران، پیرخوشاب، در راس و کنج کسور ،جهت اسکان بیش از ۲۰۰ خانوار روستایی در حدفاصل روستای رحمت آباد و ده گودال در مسیردهستان برجک اجرا می شود.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.