سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خبر داد؛

فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در شیراز همراه با دریافت مجوز

تاکسی‌های اینترنتی در شیراز باید برای فعالیت خود از سازمان مدیریت حمل مسافر شهری مجوز دریافت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ناصر شمس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: شرکت‌های فعال تاکسی‌های اینترنتی در صورتی می‌توانند فعالیت داشته باشند که روند قانونی دریافت مجوز از سازمان مدیریت حمل مسافر شهری را دنبال کنند.

وی بیان کرد: تا کنون ۳ برند اسنپ، تپسی و آی تاکسی در شهر شیراز فعال شده، و ۱۴ شرکت دیگر نیز درخواست مجوز کرده ‎ اند که در حوزه تاکسی اینترنتی شیراز فعال شوند.


شمس تصریح کرد: تمام ضوابط قانونی و کشوری سازمان مدیریت حمل مسافر شهری را سرپرست جابجایی مسافر در کلان شهر‌ها بر عهده دارد که ۳ برند فعال در این حوزه هیچ مجوزی از این سازمان ندارند و تنها با مجوزی که از اتاق اصناف دریافت کرده‌اند، فعالیت می‌کنند.


معاون حمل ونقل شهرداری شیراز ادامه داد: راه اندازی تاکسی اینترنتی در شهر باید به گونه‌ای باشد که اولویت حمل مسافر با تاکسی‌های مجوزدار شهری بوده و درصورتی که تاکسی مجوزدار مسافر را جابجا نکرد خودرو شخصی می‌تواند مسافر را جابجا کند.


شمس اضافه کرد: شرکت‌های فعال تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند رانندگان تاکسی را که صلاحیت‌های لازم از جمله عدم سوءپیشینه کیفری، داشتن کارت معاینه فنی و سلامت کامل جسمانی را داشته باشند را با طی کردن تمام مراحل قانونی جذب کنند تا این رانندگان بتوانند جابجایی مسافر را انجام دهند.

انتهای پیام/ت


فعالیت تاکسی اینترنتی با دریافت مجوز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.