طرح تاكسي‌های اينترنتی يا تلفن همراه تاكسی در قم از اول شهريور ماه امسال اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مرتضی عزتی با اشاره به طرح تاکسی‌های اینترنتی یا موبایل تاکسی اظهار کرد: نرم‌افزارهای اینترنتی برای جا به جایی مسافران و خدمات‌رسانی در زمان کمتر با  کیفیت بهتر در عرصه حمل و نقل وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این امر سازمان تاکسیرانی با بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده شرکت‌های واجد شرایط را از نظر فنی شناسایی کرده و شرکت‌های حمل و نقل تحت نظارت سازمان تاکسیرانی به آنها معرفی شدند و در آینده‌ای نزدیک خدمات اینترنتی به صورت آزمایشی از سوی شرکت‌های حمل و نقل شروع می‌شود.

مدیر عامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم از اجرای آزمایشی طرح تاکسی‌های اینترنتی یا موبایل تاکسی شهروندان و رانندگان از اول شهریور امسال خبر داد و افزود: در دوران آزمایشی نواقص و کاستی‌های طرح احصا و برطرف می‌شود تا به صورت دائم خدمات اینترنتی به شهروندان ارائه شود.

عزتی خاطرنشان کرد: هدف این طرح سرعت در ارائه خدمات است و از طریق اپلیکیشن خودرو در اسرع وقت در مکان حاضر می‌شود.

وی با بیان اینکه 6 هزار تاکسی در سطح شهر وجود دارد، گفت: این تعداد شامل 2 هزار و 300 تاکسی خطی، 2 هزار و 400 تاکسی گردشی و هزار دستگاه تاکسی بیسیم است و باقیمانده تاکسی‌ها بین قم و شهرهای اقماری تردد دارند.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم یادآور شد: 17 گشت بازرسی تاکسی‌ها در سطح شهر در قالب خودرو و موتور فعال است و 20 نفر بازرس نسبت به کنترل و نظارت تاکسی‌های سطح شهر فعالیت دارند.

انتهای پیام/ت

اجراي طرح تاكسيی  اينترنتی  و تلفن همراه تاكسيی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.