سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

حذف برچسب قیمت از روی کالاهای درجه سه

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از حذف قیمت در کالاهای درجه سه که کالاهای اساسی مردم نیستند خبرداد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز در حاشیه افتتاح کارخانه بنتونیت مود در خراسان جنوبی گفت : طرح حذف قیمت از ابتدای مهر ماه به صورت آزمایشی در کالاهای درجه سه که کالاهای اساسی مردم نیستند اجرا خواهد شد و اگر قیمت‌ این کالاها در بازار افزایش یابد دولت می‌تواند با دستور مقام عالی وزارت این بخشنامه را ملغی کند.

وی با اشاره به اینکه هیچ چیز در کشور رها نیست و ما با آزادسازی موافقیم ولی رها سازی نداریم افزود : حذف درج قیمت در کشور نداریم، آن چیزی که ابلاغ شده ، آزمایشی است و از اول مهر هم اجرا می شود و امکان تغییر وجود دارد که ما در محل تولید قیمت تولید کننده را درج کنیم و در محل عرضه قیمتی که به دست مصرف کننده می رسد.

وی هدف از اجرای حذف درج قیمت ها را رسیدن کالاهای ارزان به دست مصرف کننده وایجاد رقابت سالم در محیط اقتصادی عنوان کرد و افزود: اگر این طرح به خوبی اجرا شود باید آن را ادامه دهیم و گرنه باید تغییر رویه داد.

اختصاص 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به تسهیلات واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: برای تسهیلات امسال سقف و محدودیتی در نظر گرفته نشده است.

نوابی با اشاره به اینکه در سال جاری 30 هزار میلیارد تومان برای تسهیلات سرمایه در گردش واحدها، بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی اختصاص دادیم، اظهار داشت: واحدهای تولیدی خراسان‌جنوبی می‌توانند از این تسهیلات استفاده  کنند لذا به هر میزانی که تولیدات واحدهای تولیدی استان وارد چرخه فروش شوند می‌توانند تسهیلات جذب کنند.

وی افزود: دولت برای رونق کسب و کار و تامین سرمایه در گردش و بازسازی صنایع برای ارائه تسهیلات هیچ محدودیتی ندارد.

نوابی با اشاره به اینکه متأسفانه نرخ‌گذاری ثابت برای مسکن در کشور وجود ندارد، تبیین کرد: اجاره مسکن در کشور به انصاف صاحب خانه‌ها برمی‌گردد.


انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.