سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج تا دو ماه آینده

نماینده ی شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات ساختمان سازی و خرید تجهیزات بیمارستان 200تخت خوابی شهر یاسوج تا دوماه اینده به پایان می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  غلام محمد زارعی نماینده ی شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی گفت:برای تجهیزات این بیمارستان 40میلیارد تومان هزینه شده است.

وی بااشاره به اینکه بااتمام این بیمارستان سطح خدمات درمانی در مرکز استان به صورت چشمگیری افزایش میابد افزود: مردم در این مرکز درمانی با بهترین پزشکان وتجهیزت وشرایط درمانی مداوا می شوند.

غلام محمد زارعی از آماده ی بهره برداری بودن بیش از 15 طرح بزرگ گسترش شبکه های درمانی روستاهای شهرستان های بویراحمد و دنا خبر داد وگفت: هم اکنون کار توسعه ی بهداشت در تمنک و توت نده در حال اتمام است.

نماینده شهرستان های بویراحمد ودنا همچنین از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان در شهر های دنا و پاتاوه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: صداوسیما می تواند در بهبود وضعیت بهداشت و درمان استان کمک قابل توجهی کند.

زارعی بااشاره به روند اجرایی طرح تحول سلامت گفت: باحمایت و همکاری مجلس شورای اسلامی گام های بلندی برداشته شده و استان کهگیلویه وبویراحمد روند اعزام بیمار به استان های هم جوار از 11در هزار به صفر رسیده است.

 

انتهای پیام/ش

اختصاص 40میلیارد تومان به بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.