سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۵ تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با افتتاح ۵ تعاونی در استان برای ۷۱ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  صابر مظاهری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اشاره به اینکه از 11 تا 17 شهریورماه به نام هفته تعاون نامگذاری شده است، اظهار داشت: فرهنگ تعاون و روحیه همدلی باید در جامعه نهادینه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد غبارروبی گلزار شهدا، دیدار معاونت وزارت رفاه با نماینده ولی فقیه در استان، نشست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان تعاونی در استان و بازدید از تعاونی‌های استان را از جمله ویژه برنامه‌های هفته تعاون در استان عنوان کرد.

وی از افتتاح 5 تعاونی در سطح استان خبر داد و گفت: این تعاونی‌ها دارای 35 نفر عضو هستند و با بهره‌برداری از آنها برای 71 نفر در قالب طرح‌های کشاورزی، خدماتی و صنایع دستی اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.

مظاهری افزود: 4 میلیارد و 500 میلیون تومان مجموع سرمایه این تعاونی‌ها بوده است که 2 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده اند و مابقی سرمایه اولیه تعاونی‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه امسال 18 تعاونی با 321 عضو در استان تشکیل شد، اظهار داشت: با راه‌اندازی این تعاونی‌ها برای 217 نفر اشتغال‌زایی ایجاد شد و سرمایه این تعاونی‌ها حدود 511 میلیارد و 750 میلیون ریال است.

 

انتهای پیام/ش

آغاز به کار 5 تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.