سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رازانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

احتمال حضور رئیس جمهور برای افتتاح راه آهن کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: برای حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح راه آهن کرمانشاه در حال رایزنی هستیم.

اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات پروژه ریل گذاری راه آهن ملایر به کرمانشاه، اظهار داشت: مراحل ریل گذاری کاملا به اتمام رسیده و  سازمان برنامه بودجه در سال 95 با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان این پروژه را تامین اعتبار کرد.

وی افزود: طی شش ماه گذشته 110 کیلومتر از ریل گذاری که در اسفند ماه باقی مانده بود، به اتمام رسید همچنین با استفاده از 16هزار تن ریلی که وزارت راه به پروژه اختصاص داد اولین قطار آزمایشی وارد ایستگاه کرمانشاه شد.

رازانی ادامه داد: از آن تاریخ به بعد مراحل تکمیلی این پروژه در حال انجام است البته ایستگاه کرمانشاه هم تقریبا مراحل نهایی را طی می‌کند، ما در حال مذاکره با دفتر رئیس جمهور هستیم تا اگر رئیس جمهور فرصتی داشته باشد برای افتتاح پروژه به کرمانشاه سفر کند در غیر این صورت جهانگیری معاون اول این پروژه را افتتاح خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: زمان مراسم افتتاح راه آهن کرمانشاه طی همین هفته تا هفته آینده برگزار می‌شود البته این پروژه بخش دومی دارد که از مسیر کرمانشاه تا خسروی است و قرارگاه سپاه خاتم الانبیاء انجام آن را بر عهده دارد.

منتظر تصمیم وزارت کشور برای حضور در استانداری هستم

وی در پایان درباره حضور مجددش در استانداری کرمانشاه گفت: من از تصمیم دولت و وزارت کشور درباره حضورم در استان کرمانشاه اطلاع مشخصی ندارم و منتظر تصمیم وزارت کشور مبنی‌بر تداوم کار یا جابه‌جایی هستم.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.