سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول شرکت غله و خدمات بازرگانی زابل

پیش‌بینی خرید بیش از ۲۶ هزار تن گندم از کشاورزان زابل

مسئول شرکت غله و خدمات بازرگانی زابل گفت: پیش بینی می‌شود مانند سال گذشته بیش از ۲۶ هزار تن گندم مرغوب از کشاورزان شهرستان خریداری و به سیلو‌های استان تحویل داده شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،زورقی افزود: ۵۰ درصد از مطالبات گندم کاران سیستانی پرداخته شده و به دنبال آن هستیم تا از طریق دولت تامین اعتبار انجام تا باقیمانده طلب آن‌ها پرداخته شود.

وی بیان کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال ۲۴ هزار و ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان سیستانی خریداری شده است.

مسئول شرکت غله و خدمات بازرگانی زابل در ادامه گفت: بنا بر اعلام غله کشور، بیش از ۸۵ درصد از مطالبات گندم کاران استان پرداخت شده و فقط ۱۵ درصد باقیمانده مربوط به سیستان است که به دنبال تامین اعتبار و پرداخت آن هستیم.

وی اظهار کرد: هر سال غله سیستان به عنوان اولین مرکز در کشور اقدام به خرید گندم از کشاورزان می‌کند، اما به دلیل شرایط بد جوی منطقه آخرین مرکزی است که گندم را تحویل و به سیلو‌های استان برای نگهداری و ذخیره ارسال می‌کند.

مسئول شرکت غله و خدمات بازرگانی زابل تصریح کرد: به دلیل نبود کارخانه آرد در منطقه سیستان، به ناچار گندم خریداری شده به سیلو‌های استان ارسال و برای مدت ۶ ماه نگهداری و ذخیره می‌شود تا در زمان لزوم مورد استفاده کارخانه‌های آرد استان قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

خرید بیش از ۲۶ هزار تن گندم از کشاورزان زابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۲۲:۴۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
عجب