سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مند شدن ده هزار خانوار بمی از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از بهره مندشدن ده هزار خانوار شهر بروات و روستاهای بم از نعمت گاز در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به شهر بروات و روستاهای همجوار بم که مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، ائمه جمعه بم و بروات، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند، محمدعلی‌ ودیعتی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه در شهر بروات 7 هزار خانوار و در روستاهای همجوار بم 3 هزار خانوار از گاز بهره‌مند خواهند شد، گفت:در قالب این پروژه 177 کیلومتر شبکه توزیع فشار ضعیف و پنج کیلومتر خط فشار متوسط با هزینه 145 میلیارد ریال از اعتبارات شرکت ملی گاز ایران اجرا شده است.
وی افزود: در مجموع در شهر بروات و روستاها 5 هزار و 500 انشعاب نصب می‌شود که تاکنون بیش از یک‌هزار و 600 انعشاب نصب شده است.
ودیعتی با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای خواجه‌عسکر و توابع، شهر نرماشیر و روستاهای تابعه و شهر فهرج و روستاهای شهرستان در حال کار است،‌ از تلاش برای تکمیل آن ها تا پایان سال سخن گفت.
همزمان با این پروژه عملیات گازرسانی به شهر قلعه‌گنج و 139 روستای استان آغاز و گازرسانی به شهر دهج و روستاها جمعاً با اعتبار 125 میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود.
انتهای پیام/ی

گاز رسانی به شهرستان بم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.