سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبرداد؛

اختصاص58 میلیارد تومان به منشور قرآن، عترت و نماز

مدیرکل امور قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: 58 میلیارد تومان به توسعه فعالیت های سه منشور قرآن، عترت و نماز در بین دانش آموزان اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مسیب زاده مدیرکل امور قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش درحاشیه مراسم تجلیل از ستارگان قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان استان مرکزی در اراک در مصاحبه با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت:۵۸ میلیارد تومان امسال اعتبار برای توسعه فعالیت‌های سه منشور ارزشمند قرآن، عترت و نماز در بین دانش آموزان و فرهنگیان کشور اختصاص یافته است.

مسیب زاده افزود: این اعتبار برای نخستین بار به صورت ردیف ویژه اعتباری در کنار سایر کمک‌ها و بودجه‌های دولت برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح مدارس کشور به بخش دانش اموزی اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: سه طرح محوری از جمله حفظ موضوعی در کنار حفظ تربیتی قرآن، اجرای طرح مبین مدیریت یاوران نماز و طرح امام شناسی یا مصباح الهدی برای توسعه هرچه بیشتر سه منشور ارزشمند قرآن، عترت و نماز در بین دانش آموزان امسال در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

مدیرکل امور قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی سراسر کشور با حضور هفت میلیون شرکت کننده در سطح مدارس، مناطق و استان‌ها برگزار شد که چهار هزار و ۵۰۰ نفر آنان به مرحله کشوری راه یافته و در مرحله پایانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام / ج

اختصاص بودجه به قرآن، عترت و نماز دانش آموزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.