با آغاز هفته های فرهنگی استان مرکزی از خنداب ۳۰۰ برنامه در این شهرستان اجرا می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ غیاثی فرماندار شهرستان خنداب از آغاز هفته فرهنگی این شهرستان ازامروز خبرداد و گفت: اوالین هفته فرهنگی استان مرکزی  ازامروز از این شهرستان آغاز می شودکه تا ۳ شهریور ادامه دارد و درطول این هفته در مجموع ۳۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، هنری، ادبی، قرآنی، اجتماعی، مذهبی و حوزه بسیج برگزار می‌شود.

غیاثی ضمن دعوت قشر‌های مختلف مردم به حضور پر شور در برنامه‌های مختلف و متنوع هفته فرهنگی این شهرستان افزود: امسال هفته فرهنگی شهرستان‌های استان مرکزی از خنداب آغازمی شود.

وی هدف هفته فرهنگی شهرستان خنداب را معرفی ظرفیت و توانمندی این شهرستان در بخش‌های مختلف عنوان کرد.

فتح آبادی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی درتاریخ سوم مردادماه 96  گفت: در فاز دوم هفته‌های فرهنگی استان مرکزی که از از ۲۸ مرداد آغاز می شود ، رویکرد‌های جدیدی ترسیم شده که مهم‌ترین و محوری‌ترین آن اخلاق شهروندی و نهادینه شدن توسعه شهروندی و اخلاق تبیین شده است.

فتح آبادی افزود : با توجه به تدوین سند راهبردی فرهنگی و اجتماعی استان مرکزی که در سال‌های گذشته به تصویب رسیده است، یکی از برنامه‌های محوری این سند راهبردی، برگزاری هفته‌های فرهنگی در همه شهرستان‌های استان مرکزی است.


انتهای پیام/ ج


آغاز هفته های فرهنگی استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار