سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت مرکز رشد واحد‌های فناور جهاد دانشگاهی لرستان:

۳۸ واحد تحت حمایت مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان

۳۸ واحد تحت حمایت‌های مادی و معنوی مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صمد احمدی در نشست هم‌اندیشی با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به اقتصاد دانش‎بنیان گفت: جهاد دانشگاهی لرستان از ظرفیت‎‌های مختلف در کشور و استان استفاده کرده تا با ایجاد یک ساختار پویا وتوانمند و تکمیل فرایند‌های تولید فناوری از همه افراد دارای ایده و خلاق حمایت کند نمونه آن راه‎اندازی اولین مرکز رشد واحد‌های فناور لرستان بوده است.

وی افزود: در حال حاضر ۳۸ واحد تحت حمایت‌های مادی و معنوی مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان هستند.

سرپرست معاونت مرکز رشد واحد‌های فناور جهاد دانشگاهی لرستان گفت: تعدادی از شرکت‌های مستقر و تحت حمایت این مرکز در حال تبدیل به شرکت دانش‌بنیان هستند که البته نیاز به حمایت مسئولین دارند.

احمدی گفت: طی سال‌های اخیر ۳۴ واحد فناور از تسهیلات مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان استفاده کرده‌اند که مجموع این تسهیلات اعطایی ۳۵۰ میلیون تومان است.

وی در ادامه گفت: حوزه فعالیت واحد‌های فناور تحت پوشش مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان در سایر زمینه‎‌ها از جمله کشاورزی، بیوتکنولوژی، معدن، سخت‌افزار کامپیوتر، گیاهان دارویی و... است.

وی با تأکید بر اینکه اعتماد به واحد‌های فن‎آور لازمه پیشرفت در کار آنان است، گفت: بسیاری از کارآفرینان فعال در این واحد‌های فناور می‌توانند اشتغالزایی کنند تا مشکل اشتغال استان رفع شود و اعتماد مسئولین به کار آنان در این بین ضروری است.

 انتهای پیام/ د

۳۸ واحد تحت حمایت مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.