سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری نذورات قربانی مردمی در ۸۰ پایگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت:امروز ۸۰ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در شهر‌های آذربایجان غربی آماده دریافت نذورات مردم است.

عزیز سهندی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: امسال در سطح استان آذربایجان غربی همزمان با عید سعید قربان در 80 پایگاه ثابت و سیار نذورات و گوشت های قربانی مردم خیر جمع آوری و در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.
عزیز سهندی با بیان اینکه از این تعداد 8 پایگاه ثابت در ارومیه است، افزود: 5 پایگاه مربوط به ادارات کمیته امداد مناطق 1، 2 و3 ارومیه ،انزل و نوشین شهر است  و 3 پایگاه هم در سطح شهر ارومیه به ترتیب کشتارگاه، شبکه دامپزشکی و پل عطایی واقع و آماده ارائه خدمات هستند.
دکتر سهندی با اظهار اینکه سال گذشته میزان کمک های نقدی و غیر نقدی مردم در عید قربان 2 میلیارد و 700 میلیون تومان بود افزود: پیش بینی می شود امسال این مبلغ به 3 میلیارد و 700 میلیون تومان برسد.
لازم به ذکر است: دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره ) در کلیه شهرستان ها در عید سعید قربان آماده همکاری با صاحبان قربانی و ذبح شرعی دام های زنده و توزیع گوشت آن در بین محرومان است.

انتهای پیام/م

استقرار پایگاه جمع آوری نذورات مردم آذربایجان غربی در روز عید قربان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.