سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته دولت؛

افتتاح ۶۷ طرح عمرانی در مرودشت

۶۷ طرح عمرانی در مرودشت به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد مهدی برومندی نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۷ طرح عمرانی، گاز رسانی، آبرسانی، بهداشتی و درمانی با اعتبار بیش از ۹۷۰ میلیارد ریال امسال در هفته دولت در شهرستان مرودشت به بهره برداری رسید و یا عملیات احداث آن‌ها آغاز شد.


وی افزود: از مجموع ۶۷ طرحی که در هفته دولت امسال در شهرستان مرودشت به بهره برداری رسید، ۳۰ طرح آن مربوط به حوزه گاز رسانی است.


برومندی ادامه داد: از این تعداد طرح گاز رسانی که ۸۴۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده، هشت طرح متعلق به روستا‌های بخش سیدان، هشت طرح مربوط به بخش مرکزی است و ۱۴ طرح به بخش درودزن تعلق دارد.


وی بیان کرد: علاوه بر این عملیات گاز رسانی به بخش کامفیروز مرودشت نیز آغاز شده است و بنا به اظهار پیمانکار این طرح، این پروژه ظرف مدت هشت ماه به اتمام خواهد رسید.


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین در بخش درودزن شهرستان مرودشت مقدمات لازم برای گاز رسانی به ۳۵ روستا مهیا، پیمانکار آن انتخاب شده و در مرحله تجهیز کارگاه است.


گفتنی است علاوه بر این طرح‌های گاز رسانی، یک کارخانه خوراک دام و طیور نیز با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال و تولید روزانه ۷۰ تن خوراک دام در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت افتتاح شد.


کارخانه خوراک دام و طیور برای ۱۵ نفر به طور مستقیم و ۴۵ نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.


همچنین، ساختمان امور عشایری شهرستان مرودشت و ۲ خانه بهداشت در روستای فیروزی و آب انار این شهرستان به بهره برداری رسید.


شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

بهره برداری از طرح گازرسانی در مرودشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.