سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

نیروهای داعش دست نشانده استکبار جهانی هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نیرو‌های داعش دست نشانده استکبار جهانی وعاملی برای تخریب اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمدرضا باهنر،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در مراسم گرامیداشت ۴۷۵ شهید ترور آذربایجان‌غربی که به همت دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: تفرقه تنها عاملی است که اهداف شوم استکبار جهانی را در منطقه محقق می کند و در همین راستا مسلمانان باید هوشیارتر از همیشه نسبت به حفظ وحدت اقدام کنند.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی با اسلام آمریکایی هیچ مشکلی ندارد، افزود: دشمنان اسلام از اسلامی که در مقابل ظالم و برای دفاع از حق مظلوم دست به قیام می زند و جهاد می کند در هراس است.
وی داعش را دست نشانده استکبار جهانی و عاملی برای تخریب اسلام دانست و گفت: داعش واژه ای نو برای جهانیان است اما ما از اوایل انقلاب با نسخه های دیگر این گروه تروریستی که مردم مظلوم را سر می بریدند، آشنا هستیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام عاشورا مبنی بر اینکه خون بر شمشیر پیروز است را درون مایه انقلاب اسلامی ایران خواند و ادامه داد: در اوایل انقلاب که امام خمینی‌ (ره) برای مبارزه با رژیم ستم‌شاهی پرچم عدالت‌خواهی و آزادی را برافراشت عده‌ای به ایشان پیشنهاد مبارزه مسلحانه علیه رژیم را دادند ولی ایشان جواب رد به درخواست آنان داده و با دستانی خالی و تنها با تکیه بر توده‌های مردم و اخلاص و ایمان به خدا انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی با تبیین شرایط دنیا در زمان پیروزی انقلاب مردم ایران، عنوان کرد: در زمانی که قیام مردم ایران شکل گرفت دنیا به دو قطب شرق، دنیای کمونیستی که در آن خدا جایگاهی نداشت و غرب عالمی که در آن تنها انسان محور همه امور بود؛ تقسیم شده بود و در این میان حد وسطی وجود نداشت ولی امام خمینی(ره) با بیان نه شرقی و نه غربی فقط جمهوری اسلامی دنیای سومی را ایجاد کردند که در آن خداوند و دین اسلام محور قانون حکومت‌داری و مردم ولی‌نعمتان آن بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را هدایتگر و الگوی جوانان امروزی دانست و بیان داشت: اگر در زمان انقلاب و دفاع مقدس افرادی همچون شهید باکری‌ها، همت‌ها و ... برای دفاع از دین و کشور جان خویش را نثار کردند امروزه شهید محسن حججی‌ها ادامه دهنده راه آنان و لبیک گوی رهبری هستند.

وی محبوبیت اسلام را در دنیا در حال گسترش و فزونی خواند و اظهار کرد: آمریکا و هم‌پیمانان آن بعد از آن که اقبال مردم را نسبت به دین اسلام بسیار و بی‌نظیر دیدند اساس خود را بر باد رفته دیده و به دنبال طراحی نقشه‌های مختلفی برآمدند که از میان همه طرح‌ها داعش تکفیری و صهیونیستی سر برآورد تا به نام اسلام ریشه آن را از بین و بخ برکند.

انتهای پیام/م

 

استکبار جهانی با اسلام آمریکایی هیچ مشکلی ندارد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.