سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار لرستان:

اختصاص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به ایستگاه‌های پمپاژ پلدختر

استاندار لرستان گفت: ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های ایستگاه پمپاژ پلدختر اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هوشنگ بازوند عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: وضعیت پلدختر به گونه‌ای است که به طور حتم باید به کشاورزان به دید مثبت‌تری نگاه کرد؛ در این شهرستان تعداد زیادی ایستگاه پمپاژ وجود دارد که سالیان سال است به‌صورت نیمه‌کاره باقی مانده‌اند برخی هم پیشرفت فیزیکی آن‌ها بالاست که با مبلغ اندکی می‌توانند به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: ایستگاه پمپاژ چم مهر همه امکانات آن مهیاست متأسفانه یک اتفاقی در سازه آن در زمان آبگیری انجام گرفته که باید اصلاح شود که نیازمند حدود دو نیم میلیارد تومان اعتبار است و قرار شد از محل اعتبارات ارتقای شاخص‌های اقتصادی استان تأمین و ابلاغ شود که این کار را انجام خواهیم داد و امیدواریم آب منطقه زودتر به بهره‌برداری برسد.

استاندار لرستان گفت: اعتبار ایستگاه چم مهر دو نیم میلیارد تومان، ایستگاه واشیان چهار میلیارد تومان، جلگه خلج یک و نیم میلیارد تومان، ایستگاه ملیون دو میلیارد تومان و ایستگاه زیودار نیز یک میلیارد تومان است.

وی افزود: اعتبار ملی ایستگاه پمپاژ جایدر حدود ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است، شش میلیارد تومان از محل توازن برای آن گذاشتیم که جمعاً ۱۶ میلیارد می‌شود که اگر تخصیص بدهند فاز نخست این پروژه نیز می‌تواند به بهره‌برداری برسد.

بازوند گفت:حدود ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات ارتقای شاخص‌های اقتصادی استان به پلدختر اختصاص داده شود که این اعتبارات صرفاً برای کار‌هایی است که منجر به تولید اشتغال است و در قانون بودجه لحاظ شده است.

وی در ادامه گفت: امروز انبار خرید گندم با ظرفیت ۱۰ هزار تن به بهره‌برداری رسید و فاز دوم آن نیز تا یک ماه دیگر عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ د

۱۱ میلیارد تومان اعتبار به ایستگاه‌های پمپاژ پلدختر اختصاص می‌یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.