سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی در دیدار با خانواده شهیدان ابراهیم و اکبر کاظمی پور و آزاده جانباز علی حسین جمالزاده در شهرکرد گفت: ترویج فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در نقاط مختلف کشور ضرورت دارد.

وی افزود: مسئولان، مردم و قشر‌های مختلف کشور مرهون خدمات، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند.

شهیدی محلاتی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در حوزه ایثارگران از عملکرد مطلوبی برخوردار است اضافه کرد: مسئولان موظفند رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران توانستند با رشادت و دلاوری‌های خود جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه بیمه کنند.

قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این دیدار گفت: ازخودگذشتگی و جانفشانی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس به رهبری امام خمینی (ره) باعث شکست دشمن بعثی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، انگلیس و اسرائیل شد.

وی افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری، مردم و اقشار مختلف باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را باید جزو برنامه‌های اصلی خود قرار دهند.

سلیمانی اضافه کرد: روحیه استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم مردم نقاط مختلف ایران اسلامی و چهارمحال و بختیاری برای همیشه در تاریخ خواهد ماند.

شهید ابراهیم کاظمی پور پنجم اسفند ۱۳۶۵ در عملیات خیبر و شهید اکبر کاظمی پور ۱۷ اسفند ۱۳۶۵ در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل آمدند.

چهارمحال و بختیاری در دوران جنگ تحمیلی بیش از دو هزار و ۴۰۰ شهید، هفت هزار و ۲۰۰ جانباز و ۵۰۸ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.