سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشو؛

پرداخت معوقه تامین اجتماعی به بیمارستان ها

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور گفت : یک هزار میلیارد تومان معوقه این سازمان تا 2 هفته آینده تزریق و به بیمارستان ها پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی درخشان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور در حاشیه آیین افتتاح طرح های حوزه تامین اجتماعی استان سمنان گفت: با پرداخت این مبلغ بخشی از بدهی های معوقه تامین اجتماعی به دانشگاه های علوم پزشکی تسویه می شود.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی 110هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد گفت: با لایحه دولت و همت مجلس شورای اسلامی، برنامه ششم توسعه دولت را موظف کرد در مدت پنج سال اجرای برنامه، به تدریج تمام بدهی های خود به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند که بر این اساس تا دو هفته آینده دولت 10هزار میلیارد ریال از مطالبات سازمان تامین اجتماعی را پرداخت خواهد کرد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور همچنین با بیان اینکه هم اکنون 76بیمارستان تامین اجتماعی و 289 کلینیک تامین اجتماعی به بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان خدمات ارائه می دهند گفت: طرح بهسازی و ارتقای هتلینگ مراکز درمانی تامین اجتماعی در چهارسال به لحاظ مراکز افتتاح شده یا در حال ساخت و همچنین تجهیزات بیمارستانی و درمانی معادل کل طرح هایی بوده که 10سال قبل از این اجرا شده است.

درخشان نوسازی ناوگان آمبولانس این سازمان را از دیگر فعالیت ها اعلام کرد و افزود: در این مدت 200دستگاه آمبولانس در قالب نوسازی و خریداری به ناوگان افزوده شده است.

وی از آغاز طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان های تامین اجتماعی با هدف ارتقای کیفیت خدمات به بیماران زیر پوشش و همچنین تکریم و توجه به کارکنان بیمارستانی از یک سال گذشته خبر داد و گفت: طرح ارجاع نظام داخلی در مراکز درمانی تامین اجتماعی نیز با هدف ارتقای خدمات رسانی به بیماران و ارائه گام به گام خدمات درمانی، در 10 استان کشور به صورت آزمایشی اجرا شده است.

درخشان گفت: با اجرای موفق این طرح در استان های پایلوت و تشکیل 100هزار پرونده بیماران مزمن، این طرح تا پایان امسال در همه مراکز درمانی کشور عملیاتی خواهد شد.


انتهای پیام / ه


افتتاح طرح تامین اجتماعی در سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.