سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش آمار تردد وارده به استان اردبیل

در پنج ماه گذشته تردد وارده به استان اردبیل با ۱۱.۲ درصد افزایش به رقم سه میلیون و ۳۸۶ هزار و ۶۰۸ تردد رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در جلسه بررسی میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای ثبت دقیق ترددها در محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان اردبیل تعداد دستگاه‌های ترددشمار آنلاین استان اردبیل به 58 دستگاه افزایش یافته است.

وی افزود: براساس آمار تردد به دست آمده از سامانه ترددشمار این اداره کل بیشترین تردد در 5 ماه گذشته در مسیرهای آستارا به اردبیل با دو میلیون و 314 هزار تردد، سه‌راهی سرعین به اردبیل با یک میلیون و 963 تردد و اردبیل به سه‌راهی سرعین با یک میلیون و 923 هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در این مدت آمار تردد وارده به استان با 11.2 درصد افزایش به رقم سه میلیون و 386 هزار و 608 تردد و تعداد وسایل نقلیه خارج شده از استان با 8.3 درصد افزایش به رقم سه میلیون و 371 هزار و 564 تردد رسیده است.

رحمتی با اشاره به اینکه بیشترین خودروهای ورودی به استان ورد شهرستا سرعین می‌شوند، تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌های گردشگری موجود در این شهرستان اغلب خودروهای ورودی به استان به این شهرستان وارد شده و از جاذبه‌‌های این شهرستان بازدید داشته‌اند.

وی بیان کرد: ارائه خدمات مناسب و شایسته به مسافران و رانندگان در محورهای مواصلاتی از مهمترین برنامه‌ها بوده که در این راستا تلاش و جدیت بر این است تا زمینه رفاه هر چه بیشتر ترددکنندگان را با ارائه خدمات مناسب در محورهای استان فراهم آوریم.

 

انتهای پیام/ع

افزایش آمار تردد وارده به استان اردبیل

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.