۲۷ میلیارد ریال پروژه شهری به تعداد ۸ طرح که توسط شهرداری گرمی اجرا شده بود همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابراهیم امامی فرماندار شهرستان گرمی در جلسه بررسی پروژه‌های هفته دولت در شهرستان گرمی اظهار داشت: در روزهای گذشته و از آغاز هفته دولت برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی اجرایی شده و شاهد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلفی بودیم.

وی با اشاره به افتتاح دستگاه تمام دیجیتال رادیولوژی بیمارستان ولایت شهرستان گرمی با اعتبار پنج میلیارد ریال بیان کرد: در گرامیداشت هفته دولت پنج دستگاه خودرو به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نیز با اعتبار 15 میلیارد ریال تحویل داده شده است.

فرماندار شهرستان گرمی گفت: همایش پیاده‌روی با خانواده با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان از محل استادیوم ایثار به طرف مزار شهدای گمنام نیز در روز جمعه برگزار شد و در پایان به قید قرعه جوایزی به برخی از شرکت‌کنندگان اهدا شد.

امامی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان تصریح کرد: این پروژه‌ها با اعتبار 27 میلیارد ریال به تعداد 8 طرح  شامل آسفالت‌ریزی خیابان‌های اصلی، جدول‌گذاری، پازل بازارچه سعدی، رنگ‌آمیزی جداول و بهسازی معابر بوده که به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان گرمی از بهره‌برداری از 49 پروژه شاخص عمرانی، اجتماعی و اقتصادی تا پایان این هفته در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها و طرح‌ها با اعتبار 124 میلیارد تومان تکمیل شده که براساس برنامه زمان‌بندی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/ع

بهره برداری از پروژه های شهری در گرمی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.