سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ارومیه انجام شد؛

برگزاری یادواره شهدای جهادگر آذربایجان غربی

یادواره شهدای جهادگر آذربایجان غربی شهیدان علی فارسی و قربانعلی کوچری در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ اسمعیل کریم زاده رئیس  سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در این همایش گفت: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی  با تقدیم ۷۲ شهید جهادگر در دوران دفاع مقدس ،   افتخار دارا بودن ۲۳ درصد از مجموع ۲۳۷ نفر شهدای کارمند استان را دارد .

 کریم زاده افزود : برگزاری چنین همایش ها و مراسم نکوداشتی با هدف تجلیل از آ رمانهای شهدای دوران دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و خون شهدا برگزار می شود.

وی بابیان اینکه نقش جهادگران که امام خمینی (ره )  لقب سنگر سازان بی سنگر را به انها داده بودگفت:امروز امنیت و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون شهیدان دوران دفاع مقدس است.

 کریم زاده افرود : در هر سال یکی از شهدای شاخص بسیج کارمندان در سراسر کشورانتخاب ومورد تکریم و تجلیل قرار می گیرد، و  با توجه به فرآیند انتخاب شهدای شاخص کشوری ، در استان آذربایجان غربی  شهید  قربانعلی کوچری فرماندار شهرستان خوی نیز که بعد از تحمل سه سال اسارت توسط گروهک های معاند به مقام رفیع شهادت رسید ، به عنوان شهید شاخص کارمندی استان در سال جاری انتخاب شده است .

 شهید جهادگرعلی فارسی از سرداران کاشانی و فرمانده پشتیبانی مهندسی رزمی جنگ در دوران دفاع مقدس است که در 29 دی ماه 1365 در شلمچه به مقام رفیع شهادت نائل شد و به عنوان شهید شاخص کارمندی کشوردر سال 96 انتخاب شده است .

انتهای پیام/ح

سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی   72  شهید جهادگر در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.