دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «اسلام ایرانی» و «اسلام عربی» توطئه جدید دشمنان اسلام است.


اسلام ایرانی و اسلام عربی توطئه جدید دشمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرلشگر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم یادواره شهدای بدر و خیبر و شهدای شمالغرب در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه گفت: امروز با دو مساله مهم مواجه هستیم، از یکسو دشمنان می خواهند هویت و اقتدار ما را نابود کنند از سوی دیگر نیز عده ای هم در داخل نمی خواهند از این هویت و اقتدار برای پیشرفت استفاده شود.
 
وی با اشاره به وجود اقوام و مذاهب مختلف دینی در ایران‌اسلامی، گفت: ما نه اسلام ایرانی داریم و نه اسلام عربی. این سخنان برای از بین بردن هویت ماست. اسلام عربی یا ایرانی معنایی ندارد، ما ایرانی، اسلامی و انقلابی هستیم.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارومیه با انتقاد از پایین بودن رتبه توسعه آذربایجان غربی گفت: زمانی در رتبه دهم توسعه کشوری بود اما امروز رتبه بیست و هفتم است.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:شهید آقا مهدی باکری علاوه بر تبلور غیرت آذربایجان نماد هویت اقوام ایرانی است.
 
وی گفت:شهيد باكري  اولین شهیدی است که پیکرش از دجله به اروند و خلیج فارس رفت و  اگر بخواهیم آذربایجان را به دنیا معرفی کنیم باید تابلویی از آقامهدی را ترسیم کنیم.

سر لشکر رضایی ادامه داد:  آقا مهدی  احساس مسوولیت قابل توجهی داشت، در مقابل عقب نشینی نيروها بسیار حساس بود و فرماندهان در عملیات خیبر، تقاضای عقب نشینی داشتند در حالی که شهید باکری می گفت فرمانده لشکر اسلام نباید تقاضای عقب نشینی کند.  
 

 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.