سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور در مسابقات طراحی شناور با نام شهید حججی

سرپرست تیم شناور هوشمند شهید حججی گفت: تیم طراح شناور هوشمند دانشگاه شریف با نام شناور هوشمند شهید حججی در مسابقات طراحی شناور شرکت می کند.

فرشاد زاهدی سرپرست تیم شناور هوشمند شهید حججی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: مسابقات طراحی شناور های هوشمند با شرکت 32 تیم از 19 دانشگاه و شرکت برگزار می شود که ستاد توسعه فناوری دریایی معاونت علمی مسئول برگزاری این رویداد است.

وی عنوان کرد: شناورهای طراحی شده بوسیله ما از نوع تندرو است و دارای مانور بالایی است  و در عملیات های مختلف کاربرد های خوبی دارد.

سرپرست تیم شناور هوشمند شهید حججی تاکید کرد: تمام مراحل طراحی این شناور توسط گروه دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف صورت گرفته است و گروه شهید حججی فراتر از فرم بدنه‌های رایج قدم نهاده و  با الهام گرفتن از شمای دو فرم بدنه Blade Runner و Stolkraft، فرم بدنه جدیدی طراحی‌شده است، این طرح در چندین گام مورد بازطراحی قرارگرفته است تا نتیجه‌ مطلوب حاصل شود، نتیجه نهایی، دست‌یابی به یک فرم بدنه ابتکاری با پایداری و مانور بالا و  مقاومت موج سازی ناچیز، می‌باشد.

زاهدی تاکید کرد: اسم تیم شناور ما دانشگاه شریف بود که بعد از جان فشانی های شهید مدافع حرم شهید حججی ، افراد گروه تصمیم گرفتند که به پاسداشت و گرامی داشت مقام ان شهید والامقام اسم تیم را به شناور شهید حججی تغییر نام دادیم و ما به تأسی از فرموده امام خمینی(ره) که فرمودند: "یاد شهدا باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد." ، با نام پر افتخار شهید حججی در مسابقات ملی شناورهای هوشمند شرکت می کنیم. 

انتهای پیام/

طراحی شناوری با نام شهید حججی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.