سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم ملی اهداف پروازی:

تیراندازان برای موفقیت به امکانات پیشرفته تری نیاز دارند

عبدالمحمدی گفت: ورزشکاران برای موفقیت در مسابقات جهانی و بین المللی نیاز به امکانات و تجهیزات پیشرفته تری دارند.

 فرشید عبدالمحمدی در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره آمادگی تیم ملی اهداف پروازی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان اهداف پروازی  تصریح کرد : تیم ملی اهداف پروازی با توجه به تمریناتی که در چند وقت اخیر داشته است به مرز آمادگی رسید و چون ملی پوشان به تازگی در مسابقات آسیایی شرکت کرده بودند رکوردهای بالایی در تمرینات ثبت می کردند که اگر این روند ادامه پیدا کند می توان امید وار بود که در مسابقات قهرمانی جهان نیز بدرخشند.

او افزود: خوشبختانه تیم ملی در چند ماه اخیر تمرینات مداوم و منسجمی داشته است و ملی پوشان با انگیزه در تمرینات شرکت می کنند به طور قطع اگر توجه به اهداف پروازی همچنان ادامه داشته باشد ورزشکاران با انکیزه بیشتری در مسابقات شرکت می کنند و تلاش می کند در هر مسابقه نتیجه ای به مراتب بهتر نسبت به گذشته کسب کنند.

تیراندازان ما توانایی کسب مدال های جهانی را دارند

 مربی تیم ملی اهداف پروازی در ادامه بیان کرد: سطح مسابقات جهانی با رقابت های آسیایی متفاوت است و تیراندازان با تجربه تری در مسابقات جهانی شرکت خواهند کرد اما ورزشکاران ما این توانایی را دارند که در مسابقات قهرمانی جهان هم روی سکو قرار بگیرند.

عبدالمحمدی عنوان کرد: تیراندازانی در تیم ملی اهداف پروازی  حضور دارند که سطحشان فراتر از آسیا است فقط نیاز به توجه و حمایت بیشتر مسئولان دارند. برای اینکه تیراندازان ما در عرصه های جهانی هم خوش بدرخشند باید امکانات و تجهیزات به روزتری در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد.

مربی تیم ملی اهداف پروازی گفت: برنامه ریزی عمده ما بازی های آسیایی جاکارتا است تا حضور قدرتمندانه ای در این رقابت ها داشته باشیم اگر عملکرد ملی پوشان به همین شکل ادامه پیدا کند به طور قطع به هدفمان خواهیم رسید.

رئیس فدراسیون قول داد مشکل سلاح تیراندازان را برطرف کند

او درباره وضعیت سلاح  تیراندازان برای شرکت در مسابقات تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که تیراندازان برای شرکت در مسابقات با آن رو به رو هستند قدیمی بودن سلاح تیراندازان است. برخی ورزشکاران از سلاح هایی استفاده می کنند که از رده خارج شده است و در دنیای حرفه ای تیراندازی کسی از آنها استفاده نمی کند. حتی در مسابقات قزاقستان حافظی با سلاح قدیمی تمرین کرد و توانست به فینال راه پیدا کند. او به دلیل نامناسب بودن سلاحش در 6 ماه اخیر سه بار سلاحش را تعویض کرد.

مربی تیم ملی اهداف پروازی در پاسخ به این سوال ریاست جدید فدراسیون برنامه ای برای حل مشکل سلاح تیراندازان دارد تصریح کرد : برای حل مشکل سلاح تیراندازان با رئیس فدراسیون جلساتی برگزار کردم و قول دادند که در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی کنند . البته برای حل این موضوع نیاز به همراهی سایر نهادها داریم.

 او افزود: بهترین سلاح های تیراندازی در کشور ایتالیا تولید می شود اما برای اینکه این معضل برای همیشه برطرف شود و در آینده تیراندازان با چنین مشکلاتی روبه رو نشویم باید سلاح های تیراندازی را در داخل کشور تولید کنیم.

 او در پایان خاطر نشان کرد: سطح مسابقات جهانی با مسابقات آسیایی متفاوت است . تیراندازان غرب آسیا تجربه زیادی دارند و حتی مدال های المپیک را در کارنامه دارند با وجود این همه تلاشمان را می کنیم تا در مسابقات جهانی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.