عبدالمحمدی گفت : ملی پوشان اهداف پروازی با وجود امکانات کم، نتایج بسیار خوبی در مسابقات آسایی قزاقستان کسب کردند.

  تیراندازان با کمترین امکانات در مسابقات آسیایی شرکت کردندفرشید عبدالمحمدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره عملکرد تیم اهداف پروای در مسابقات آسیایی قزاقستان تصریح کرد:مسابقات قهرمانی آسیا اهداف پروازی در سطح بسیار بالایی برگزار شد چون بیشتر تیراندازانی که مدال های المپیک را داشتند دراین رقابت ها شرکت کردن و تیم اهداف ملی اهداف پروازی ایران نیز در دو بخش مردان و زنان به قزاقستان اعزام شد.

او ادامه داد: تیم تراپ آقایان دراین مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشت و برای نخستین بار در تاریخ ورزش اهداف پروازی دو تیراندازی این رشته به مرحله فینال راه پیدا کردند که می تواند نوید بخش روزهای درخشانی برای رشته تیراندازی اهداف پروازی باشد.

تیراندازان پس از دو سال به مسابقه برون مرزی اعزام شدند

 مربی تیم ملی اهداف پروازی بیان کرد: تیم اهداف پروازی پس از 2 سال و نیم به یک مسابقه رسمی اعزام شد و با وجود اینکه تیراندازان در این مدت اردو های منسجم و پایداری نداشتند  رکوردهای بسیار بالایی زدند.و انتظار می رود با کسب این نتایج در مسابقات جهانی مسکو عملکردی بهتری داشته باشیم.

 ملی پوشان اهداف پروازی با حداقل امکانات در مسابقات شرکت کردند

 عبدالمحمدی ادامه داد : ملی پوشان اهداف پروازی برای تمرین از حداقل امکانات برخودار هستند و تجهیزات مناسبی در اختیار ندارند و اگر امکانات تیراندازان ایرانی را با سایر کشورها مقایسه کنیم قطره ای مقابل دریاست.علی دوستی که بخش تراپ به مرحله فینال راه پیدا کرد و به عنوان پنجمی دست یافت با یک سلاح مستهلک که امروزه  هیچ تیرانداز حرفه ای از آن استفاده نمی کند با حریفان مسابقه داد.اما با این حال ورزشکاران با اتکا به توانایی های خود نمایش بسیار خوبی در مسابقات دارند و با حداقل امکانات به رقابت به حریفانی که چندین مدال جهانی و المپیک را در کارنامه دارند رقابت می کنند.

 او ادامه داد : تیراندازان ایران با محدودیت امکانات رکورد های برون مرزی را شکستند و تاکنون سابقه نداشت که در بخش تراپ 2 تیرانداز به فینال راه پیدا  کنند.محمد حسین پرورش نیا هم در بخش اسکیت با حریفان مسابقه داد که که در روز مسابقه شرایط بد آب وهوایی و باد شدید مانع شد تا او به نتیجه دلخواه برسد.

 عبدالمحمدی درباره وضعیت تیم بانوان گفت : تیم بانوان نیز در بخش تراپ به عنوان چهارمی دست یافت که مربیگری این تیم به عهده پیام رجایی است.این تیم هم در مسابقات آسیایی قزاقستان عملکرد خوبی داشت.با امکاناتی که تیراندازان ایران در اختیار دارند نباید انتظار داشت که در مقابل حریفان قدرتمند عملکردی بهتر از این داشته باشند.با وجود این رکوردها و امتیاراتی بالایی کسب می کنند.

 ملی پوشان برای مسابقات مسکو آماده می شوند

مربی تیم اهداف پروازی درباره اینکه اردو تیم اهداف پروازی از چه زمانی آغاز می شود تصریح کرد : مسابقات جهانی مسکو 10 شهریور ماه آغاز می شود و تیم اهداف پراوازی هم به این مسابقه اعزام می شود که پس از چند روز استراحت اردو ملی پوشان برای شرکت دراین رویداد آغاز می شود.

 او در پاسخ به این سوال که آیا ترکیب تراپ و اسکیت برای مسابقات مسکو تغییر می کند بیان کرد : هنو ترکیب تیم تراپ و اسکیت مردان برای شرکت در این مسابقه به طور قطعی مشخص نشده است اما تیم تراپ با دو تیراندازی که در مسابقات قزاقستان شرکت کرد به این رقابت ها اعزام می شود.

انتهای پیام/

اعزام تیراندازان به مسابقات جهانی مسکو

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار